Атауы Жүктеу
1 Показатели социальной активности школьников ҚҰЖАТ
2 Критерии оценки деятельности классного руководителя ҚҰЖАТ
3 Мектеп ережесі, оқушы ережесі 2021 жыл ҚҰЖАТ
4 Сынып жетекшісінің міндеттері ҚҰЖАТ
5 Тәрбие жұмыстар Байболова А.Н. ҚҰЖАТ


Кентау қаласы мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернатындағы іс –шаралардың өтілу

АНЫҚТАМАСЫ

 

Тақырыбы : «Дарын» Оқушылар кеңісі өзін-өзі басқару

Мектеп Президентін сайлау

 

«Дарын» Оқушылар кеңесінің президенті Кенжебеков Жандаулетбиыл  мектеп бітіруіне байланысты мектепте қайта сайлау жүргізіледі. Мектеп Президенттігіне 10-сыныптар арасынан үш  кандидат сайлауға түсуге өз өтініштерін білдірді.

10 «А»  сынып оқушысы: Қалдыбек Нұрасыл

10 «Б»  сынып оқушысы : Базарбай Алмас

10 «В»  сынып оқушысы : Аман Айдын

Президенттікке кандидаттыққа түскен оқушылар сайлауалды. бағдарламаларын алдын-ала ұсынып, ынталы топ үгіт-насихат жұмысын белсенді жүргізді. Президенттікке үміткерлер: 10-сынып оқушылары оқудағы озық жетістіктерімен, мектептің қоғамдық өміріне белсене араласуымен көпке үлгі болып жүрген озат оқушылар.

 Мектеп оқушылары өзін-өзі басқару ұйымының ережесіне сай Президент сайлауына оқушылар қатысты.

Президент сайлауы белгіленген кабинадағы жәшікке құпиялықпен жасырын дауыс беру тәртібімен өтті.

Парламент Президентін сайлау нәтижесін шығару үшін дауыс санау сайлау комиссиясы сенімді өкілдерінің  қатысуымен ашық, жариялылықпен өтті. Қорытындысында 48,2 пайыз басымдықпен дауыс жинаған 10 «Б» сынып оқушысы Базарбай Алмас өзін-өзі басқару ұйымының Президенті, 10 «А» сынып оқушысы Аман Айдын  37, 6 примьер министр болып сайланды.   Оқушылар линейкасында Президент ресми түрде хабарланып, құттықтау жасалды. Мектеп оқушылары Парламентінің жаңа құрамының жұмысына сәттілік тілеп, мектепті өркендету жолындағы мақсат - міндеттерінің, ұсынған бағдарламаларының жүзеге асуына  сенім білдіреміз.

 

Мектеп директорының тәрбие ісі орынбасары: А.Н. Байболова

 

Кентау қаласы мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернатындағы   оқушылар парламентінің құрамы

 

  • Президент: Базарбай Алмас      
  • Премьер министрі: Аман Айдын      
  • Білім беру министрлігі : Жәнібекова  Жания;  Құдайбергенова Назым                      
  • Мәдениет министрлігі : Батырханова Сабина; Кулданова Маншук
  • Тәртіп министрлігі :  Сейілбекова Әдемі; Данебек Нұрдаулет
  • Тазалық министірлігі : Айдархан Еңлік; Мисирова Динара
  • Спорт министрлігі : Мадихан Нұрасыл; Сәуірбекұлы Ғибрат
  • Құқықбұзушылықтың алдын алу министрлігі : Қалихан Арайлым; Жаппарқұл Ажар
  • Көпшілік ақпарат министрлігі : Ергешбаева Сабина; Садуов Сағди

 

 

ОҚУШЫЛАР ПАРЛАМЕНТТІҢ 2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 Мақсаты – әр бір оқушының өз елінің нағыз азаматы болуға көмектесу, өзінің іс-әрекетімен өзіне, өзінің отбасына, Отанына көмегін тигізу.

 

Негізгі міндеті – ұжымдық шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру, қоғам дамуын жақсарту, түрлі бағдарламалар арқылы қалыптастыру.

Мазмұны

Іс-шаралар

Уақыты

Жауапты, мақсатты топ

құндылығы

1

       Дебат сайыстары

«Ұшқыр ой алаңы» атты пікір сайыстар.

Айына

1 рет

Байболова А.Н.

Өзін-өзі басқару ұйымы

қоғамдық белсенді тұлға қалыптастыру

2

Зияткерлік ойындар

«Интеллект»

Айына

1 рет

Өзін-өзі басқару ұйымы

Бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу

 

3

Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру

Ахмет Байтұсынов

Қыркүйек

Ханова Э.Ф.

Өзін-өзі басқару ұйымы

Бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу

 

4

Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру

Дінмхаммед Қонаев 110 жыл

Қазан

Өзін-өзі басқару ұйымы

Бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу

 

5

Ақпараттық мәдениетті қалыптастыру

Роза  Бағланова 100 жылдығы

Қазан

Байболова А.Н.

Ханова Э.Ф.

Өзін-өзі басқару ұйымы

Бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу

 

6

Зияткерлік тәрбие

Мұхтар Әуезов

125 жылдығы

Желтоқсан

Байболова А.Н.

Ханова Э.Ф.

Өзін-өзі басқару ұйымы

Бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу

 

 


Түркістан облысы адами әлеуетті дамыту басқармасының   мамандандырылған «Дарын» мектеп –интернатының Парламент

Жарғысы

 

Жалпы ережелер

Оқушылар Парламенті - жалпы адами құндылықтарға бағытталған еркін негізде құралатын өзін-өзі құраушы, өзін-өзі басқарушы қоғам.

Оқушылар  Парламенті -  ашық, демократиялық, өзіндік қалыптасқан құрылым.

Парламент қызметі оқушылардың адамға деген жақсы қарым-қатынасын тәрбиелеуге негізделген:

  • Өзінің Отанына және жалпы адам дамуына;
  • Азаматтық қоғамға және азаматтық идеал негізінде заңнамалық мемлекетке;
  • Гуманизм негізінде адам арасындағы қарым-қатынас принципіне;
  • Қоғамдық тәртіп нормасы негізінде жауапкершілік;
  • Әлеуметтік белсенділікке;
  • Шығармашылық еңбеккер, жалпы адами қасиеттерге ие тұлғаға;
  • Ұлттық мәдениетінің жаңаруына;
  • Қоршаған ортаны қорғауға;
  • Спортты дамытуға;

 

Оқушылар парламенті жұмысының мақсаты, міндеттері және формалары

 

Мақсаты – әр бір оқушыға нағыз патриот азамат болуға көмектесу, өзінің іс-әрекетімен өзіне, өзінің отбасына, Отанына көмегін тигізу.

 

Негізгі міндеті – ұжымдық шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру, қоғам дамуын жақсарту, түрлі бағдарламалар арқылы қалыптастыру.

 

Қызмет формалары:

  • акциялар
  • қайырымдылық шаралар
  • семинарлар
  • сайыстар
  • байқаулар
  • көрмелер
  • концерттер
  • фестивалдар
  • жиындар

Парламент мүшелігі:

            Парламенттің ережесін орындайтын, оның дамуына үлес қосатын 10 - сынып  оқушылары Парламент мүшесі бола алады.

Парламентке қабылдау жазбаша негізде өтеді – өтініш.

Парламентке  мүшелік тоқтатылады:

  • парламент жиналысында Парламент мүшесі өз таңдауы бойынша бас тартады;
  • парламент шешімі бойынша Жалпы ережеге сай келмейтін іс-әрекеті үшін тоқтату.

 

Оқушылар парламенті  мүшелерінің құқығы, міндеті және дәстүрі:

 

Парламент мүшесінің құқығы:

Өзінің қажеттілігін, жеке басын қорғау мақсатында Парламенттің өзіндік атқару органдарына көмек сұрай алады.

  • Парламент қызметінің түрлі мәселелері бойынша өзінің ойын ашық білдіре алады;
  • Парламент жұмысы жөнінде түрлі ақпарат алады;
  • Парламенттің өзіндік атқару органыны сайлану және сайлаушыларды санай алады;
  • Басқа да оқушылар құрылымдардың мүшесі бола алады.

 

 Парламент мүшесі  міндетті:

  • Парламент Жарғысын орындауға;
  • Парламент ар-намысын, өзінің абыройын қорғауға;
  • Сөзі өз ісінен аутқымауға;
  • Көмек қажет еткендердің барлығына қамқорлық жасауға;
  • Өз құрылымының иесі болуға, еңбекке қадірмен қарауға; жолдастарын сыйлауға, достыққа берік болуға;

            Парламенттің әр құрылымдарында өз дәстүрлері мен  Жалпы ережеге қосымшалар енгізулеріне болады.

 

Парламент құрылымы

            Парламент жетекшісі – Президент. Президент міндеттері мен өкілдіктері белгіленген парламент мүшелерін басқарады.

 

Параламент мүшесінің құқығы:

- өз қызметінің бағдарламасын әзірлеуге;

- өз құрамына жаңа мүшелерді қабылдап, шығаруға;

- өзін – өзі басқару органдарына өз өкілін ұсынуға, олардың есептерін тыңдап, қажетті жағдайларда шақыртуға;

- өз еріктерімен қызметтерінің формаларын, құрылымын, өзін- өзі басқару органдарының рәміздерін белгілеуге, өз іс-әрекеттерінің арнайы бағдарламасын құру;

 

Парламент және парламенттегі жетекшілік

            Парламенттің жоғарғы органы айына бір рет өтетін жиналыс болып есептеледі. Шешімі дауыс беру арқылы белгіленеді.

Жиналыс:

- Парламенттің жұмысын жаңартуға бағдарлама құру;

- Жарғыға қарсы келмейтін Парламент жұмысының бағдарламасын құру;

- Басқару және басқа органдарды сайлап, олардың өкілдігін және міндеттерін белгілейді;

- Парламент мүшелерінің жұмысын бағалайды;

- Парламент қызметіне қатысты кез келген сұрақтар бойынша шешімдер қабылдау;

 

                    Оқушылар парламентінің құрамы

  • Президент
  • Премьер министрілігі
  • Білім беру министрлігі
  • Тәртіп министрлігі
  • Тазалық министірлігі
  • Мәдениет министрлігі
  • Спорт министрлігі
  • Құқықбұзушылықтың

               алдын алу министрлігі    

  • Көпшілік ақпарат министрлігі

 

Парламент президентін сайлау ережесі

 

Сайлау алдындағы үгiт -  насихат 2 жұма жүргізіледі.                                                              

Сайлауға тілек білдірген үміткерлерге (7-8-9-10-11 сынып оқушылары ) дауыс бере алады. Сонымен қатар мектеп әкімшілігі тарапы, барлық мұғалімдер мен тәрбиешілер дауыс бере алады. Әр сынып жанама дауыс арқылы  өз өкілдерін сайлап жібереді. Сайланған оқушылар бір ғана оқушыны таңдау құқығына ие. Егер биллютинде екі кандидатты  белгіленсе онда ол биллютень жарамсыз болып табылады.  

Дауыс беру аяқталған соң бюллетеньдер салынған жәшіктердi  сайлау комиссиясы сайлаушылардың тiзiмдерi бойынша бюллетеньдер алған сайлаушылардың есебiн жүргiзедi және олардың жалпы санын анықтайды.

Сонымен қатар сайлауға қатысқан кандидат өз еркімен өзі таңдаған кандидатқа бере алады. 

 

 


Показатели социальной активности школьников

Направление и идентифицированные показатели социальной активности

Описание показателя

Направления работы на формирование социальной активности детей и подростков

2018-2019

2019-2020

2020-2021

Образовательная активность. Активность к познанию.

Процесс взаимодействия, направленный на усвоение знаний, умения, навыков, формирование мировоззрения, развития умственных сил и потенциальных возможностей.

Стимулирование познавательной активности. Раскрывать способности ребенка и развивать их, посещение библиотек.

70%

78%

-

Быть лидером в своей группе (лидерство)

Процесс соц. Организации и управления общением и деятельностью членов группы, осуществляемый субъектом (лидером),  который наделен определенной властью.

Минимизация барьеров в развитии и культивировании лидерских качеств школьника.

20%

27%

30%

Благотворительность

Оказание безвозмездной помощи тем, кто в этом нуждается. Включенность детей в общественную деятельность.

Субботники.

Безвозмездное выполнение работ в нуждах школы и т.д.

65%

70%

 

Волонтерство

Взаимопомощь и самопомощь, официальное предоставление услуг и гражданское участие, осуществляемое добровольно на благо широкой общественности без расчета на денежное вознаграждение. Интерес подростков к активной деятельной;

Реализация социальных проектов? Развитие волонтерских движений в школе.

25%

34%

40%

Исполнительская дисциплина (ответственность, посещаемость)

Уровень успеваемости и посещаемость, способность учащегося вносить предложения, осознавать и принимать решения.

Осознание важности необходимости образования, потребность познания, формирование дисциплины.

100%

100%

100%

Креативность, искусство, творческая деятельность, культура.

Создание творческих и интеллектуальных продуктов.

Создание кружков, различных тематических «школ».

15%

20%

-

Спортивная активность.

Деятельность школьников направленная на поддержание физической культуры и здоровья.

Веселые старты, спортивные игры, волейбол, баскетбол.

52%

60%

-

Участие в организационных процессах.

Организация школьником деятельности, связанной с образованием, обучением.

Вовлечение учащихся в организационную деятельность, развитие самоуправления.

60%

75%

 

Отношение к здоровью.

Поддержание здорового образа жизни.

Формирование понимания необходимости ведение правильного образа жизни, личный пример показательней всего

100%

100%

 

Сохранение природного окружения

С малых лет человек должен понимать, что мы напрямую связаны с экологией нашей планеты.

Уборка территории школы, в классе, посадка деревьев, цветов.

100%

100%