Критерии оценки деятельности классного руководителя СШИ «Дарын» Кентау
ФИО классного руководителя
|
|
|
|
Дифференцируемая шкала оценки |
|||||
|
1 |
Сформированность классного коллектива
|
|
|
Вычисляется эффективность в процентах: до 50 % – 1; 50–75 % – 2; 75–100 % – 3 |
|||||
|
2. Участие обучающихся, данного класса в органах, ученического самоуправления школы. |
|||||||||
|
3. Активность участия классного коллектива в деятельности школы и социума. 4. Качество проведения массовых воспитательных дел класса. 5. Вовлечение каждого учащегося в значимую для него и социума деятельность |
|
|
|||||||
|
|
За одну победу или призовое место: школьное – 0,5; городское – 2; Областные – 3 |
|||||||
|
|
Высокий УВ – 3; Средний УВ – 2; Низкий УВ – 1; Недопустимый – 0 |
|||||||
|
2 |
Создание благоприятного психологического климата в классе
|
|
|
Вычисляется эффективность в процентах: до 50 % – 1; 50–75 % – 2; 75–100 % – 3 |
|||||
|
|
Вычисляется эффективность в процентах: до 50 % – 1; 50–75 % – 2; 75–100 % – 3 |
|||||||
|
|
Количество учащихся: уменьшилось – 0; не изменилось – 1; увеличилось – 2 |
|||||||
|
3 |
Взаимодействие классного руководителя с родителями
|
|
|
Количество собраний: соответствует плану школы – 1; нет – 0 |
|||||
|
|
Вычисляется эффективность в процентах: до 50 % – 1; 50–75 % – 2; 75–100 % – 3 |
|||||||
|
|
Помощь: организуется – 1; нет – 0 |
|||||||
|
4 |
|
|
|
Правонарушения: имеются – 0; отсутствуют – 1; положительная динамика – 2 |
|||||
|
6 |
Профессиональная компетентность классного руководителя
|
|
|
Не соответствует – 0; Соответствует: частично – 1; полностью – 2 |
|||||
|
|
За каждое открытое мероприятие и выступление по одному баллу
|
|||||||
|
|
2
|
|||||||
|
|
2 за каждую разработку
|
|||||||
|
6 |
Качество ведения установленной для классного руководителя документации |
|
|
Заполняется: вовремя – 1; нет – 0 |
|||||
|
|
Заполняется: вовремя – 1; нет – 0 |
|||||||
|
|
Заполняется: вовремя – 1; нет – 0 |
При суммарной оценке деятельности классного руководителя в баллах, составляющей менее 25 баллов – эффективность работы низкая, 25–39 баллов – средняя, более 40 баллов – высокая.
ИТОГО: эффективность работы ____________
Түркістан облысы адами әлеуетті дамыту басқармасының мамандандырылған «Дарын» мектеп – интернаты
Сынып жетекшісінің міндеттері
Сыныпта қолайлы моральдік–психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, сынып ерекшеліктерін ескере отырып, сыныптың жылдық тәрбие жоспарын жасайды.
- Сыныпта қолайлы моральдік–психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, сынып ерекшеліктерін ескере отырып, сыныптың жылдық тәрбие жоспарын жасайды.
- Әр жаңа оқу жылы басталғанда сыныптың, сынып ата-аналарының ұйымдастыру жиналысын өткізіп, сынып оқушыларын, ата-аналарды оқушы мен ата-ананың құқықтары мен міндеттерімен,мектептің ішкі ережесімен таныстырады.
- Сынып оқушылары мен ата-аналарының мектептің ішкі ережесіне бағынып, өз міндеттерін дұрыс атқаруын назарда ұстап, талап етіп отырады.
- Сабақ уақытынан 20 минут бұрын оқушыларын күтіп алады, сабақ аяқталғанна кейін шығарып салады, сынып оқушыларының сабаққа қатысуын қадағалайды
- Сынып ұжымының бірлескен іс-шараларын ұйымдастырады.
- Мектеп психологымен бірігіп оқушының қоғамдық өміріне түзетулер жасайды.
- Отбасымен бірігіп, баланың дамуына, оның даралық қасиеттерін қалыптастыруына жағдай жасау үшін жан-жақты байланыс орнатады.
- Сынып оқушыларының психологиялық-әлеуметтік жағдайын жақсы біледі.
- Сыныппен тәрбие жұмысын дұрыс ұйымдастыру үшін, сынып жетекшісі өз оқушыларын, олардың ерекшеліктерін, дара қасиеттерін біледі.
- Сынып оқушыларының этикалық-эстетикалық мәдениетін үнемі назарда ұстайды. (мектеп формасын сақтау, екінші аяқ киімнің болуы, оқушының сырт келбеті- шаша, тырнағы, артық әшекей бұйымдар тақпау, асханада өздерін ұстауы т.б)
- Үнемі практикада педагогика, психология мәселелеріне байланысты өзінің білімін жетілдіру.
- Оқушылардың денсаулығы және психологиялық жағдайы туралы мағлұмат алып отырады
- Сынып жетекшісі – сыныбының сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, үйлестіріп, келістіріп өткізеді.
- Уақытында көмек көрсету мақсатымен оқушылардың оқудағы жетістіктері мен кемшіліктері туралы толық мағлұмат жинап отырады.
- Кіші педкеңестер, консилиумдер өткізу арқылы сынып оқушыларына тәрбиелік ықпал жасайтын пән мұғалімдерінің жұмысын ұйымдастырады.
- Сыныптағы қыздармен, ұлдармен, ата-аналармен өткізетін жұмысты мектеп психологы, әлеуметтік педагогтар, дәрігер немесе медбикелермен бірге жоспарлайды.
- Сынып белсенділерінің жұмысын жүйелі түрде жолға қойып, өткізеді.
- Сынып оқушыларының өзін-өзі басқару ұйымымен бірлесе жұмыс жасауына жағдай жасайды.
- Тоқсан сайын сыныптың оқу үлгерімі, түрлі байқауларға (мектепішілік, қалалық) қатысу пайызы мен нәтижесі туралы оқу-тәрбие орынбасарларына есеп беріп отыру.
- Мектепішілік ағымдағы жұмыстар мен қосымша жұмыстарға жауапкершілікпен қатысу.
- Мынадай іс-қағаздар жүргізеді:
- Сынып журналы; / электрондық журнал /
-Сынып бұрышын жасау, мектепішілік ақпараттарды жариялап, көрсетіп отыру;
- Тәрбие жұмысының жоспары;
- Оқушының күнделіктері; ; / электрондық журнал /
- Тәрбиелік шаралар жинақталған папка;
- Оқушының жеке құжаттары;
-Ата-анамен байланыс дәптері;
- Оқушыларды зерттеуге арналған психологиялық-педагогикалық карталар;
- Сынып жетекшінің циклограммасы. Сыныптың даму көрсеткіштері(тоқсан сайынғы оқу үлгерімі, үйірмелерге, қолданбалы курстарға қатысуы туралы мәлімет, ұйымдастырылған түрлі байқаулар мен оған қатысу көрсеткіштері салыстырмалы түрде көрсетіледі, нәтижесі диаграмма түрінде көрсетіледі, әлеуметтік жағынан аз қамтылған, көпбалалы жанұя балаларына берілген көмек түрін, сыныпта демеушілік көрсетіп отырған ата-аналар туралы мәліметтерді кесте түрінде көрсету)
- Күнделікті атқаратын қызметі
- Оқушыларды қарсы алу және шығарып салу;
- Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін анықтау, ата-анамен байланыс дәптеріне түсіріп отыру, тәрбие орынбасарларын хабардар ету;
- Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру;
- Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру;
- Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
- Оқушылардың асханадағы түскі ас уақытын қадағалау
III. Апта сайынғы жұмысы
- Оқушының күнделігін тексеру;
- Сыныппен жоспар бойынша іс-шара өткізу;
- Ата-аналармен жұмыс;
- Пән мұғалімдерімен жұмыс;
- Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау.
ІҮ. Ай сайынғы жұмыс
- Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу;
- Мектеп психологымен кездесу;
- Ата-аналар комитетімен кездесу;
- Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу.
Ү. Тоқсан сайынғы жұмыс
1.Сынып журналын қадағалау. / оқушы, ата-ана/
- Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу;
- Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру;
- Ата-аналар жиналысын өткізу.
ҮI. Жылына 1 рет:
- Ашық іс-шара өткізу;
- Оқушының жеке құжаттарын толтыру;
- Сынып жұмысынын жоспарын талдау;
- Сыныптың өтілген оқу жылында атқарылған жұмысына толық сараптама жасау.







